„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Recomandare: Fii elegant cu produsele antoniogatti.ro



By  Daniel     luni, aprilie 24, 2017    Etichete:,,,,,, 

Eram, in urma cu cateva luni, cu cativa prieteni si am inceput sa discutam despre ce ne place fiecaruia sa purtam in materie de trench-uri barbati si sacouri. 

Am aflat ca fiecaruia ii place un anumit stil. Mie imi plac in special aceste sacouri barbati slim fit



Nu sunt adeptul tinutelor elegante, dar cand este nevoie sa port una nu ezit si o fac cu placere. De fiecare data cand este nevoie sa port o vestimentatie eleganta, incep prin a citi cate ceva despre trendurile actuale in materie de vestimentatii barbatesti si am aflat ca in acest sezon se remarca costumul smoking slim fit care poate avea sau nu vesta si este astfel croit incat vine ca "turnat" pe corp.

Iata, in general, ce caracteristici caut atunci cand imi doresc achizitionarea unei tinute elegante: 
  • sa fie un produs de buna calitate; 
  • sa fie adecvat conformatiei corpului meu;
  • sa ofere o stare de bine, pana la urma este esential sa ma simt bine si in largul meu;
  • sa fie un model care sa se potriveasca tendintelor actuale ;
  • sa fie intr-o nuanta deschisa.

Dupa ce ne-am explicat fiecare opiniile in materie de sacouri si trench-uri, am ajuns cu totii sa ne intrebam: De unde le cumparam fara sa platim foarte multi bani pe ele?

Desi gusturile erau relativ diferite, cand a venit vorba de cumparaturi toti cautam un lucru: produse de calitate la preturi competitive sau mai bine zis un raport pret calitate foarte bun.

Cand le-am prezentat magazinul on-line de unde cumpar majoritatea sacourilor din garderoba mea au ramas cu totii surprinsi, zicand:"cum de ai dat peste magazinul acesta on-line cu produse asa frumoase?".


Brandul romanesc Antonio Gatti are o gama foarte variata de produse barbatesti realizate din materiale de inalta calitate, ce rezista in timp la uzura si nu se sifoneaza. Scopul brand-ului Antonio Gatti este de a satisface cerintele clientilor la cele mai inalte standarde de calitate si de a livra articolele de imbracaminte la timp si la preturi competitive. In plus toate produsele beneficiaza de transport gratuit in 48 de ore si preturi de producator.

Cu aceasta ocazie le-am spus prietenilor mei si despre noua colectie de sacouri si trench-uri realizate din stofa de cea mai buna calitate, avand croiala slim fit. Rezultatul a fost ca dupa intalnirea aceea toti prietenii mei aleg produsele brandului Antonio Gatti si din discutiile avute cu ei am ajuns la parerea ca am avut o idee foarte inspirata atunci cand le-am recomandat aceste produse de calitate.

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube