„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Cum arata plicul cu pinul Google Adsense?



By  Daniel Constantin     joi, septembrie 03, 2015    Etichete:,,,,,, 



Salutare tuturor, revin cu inca o postare pe bog, una care sigur vă va oferi informatii utile sau va aduce aminte de experienta voastra cu Google Adsense.

Sa incep cu inceputul...

Era o zi de toamna...una nu prea insorita si m-am gandit sa imi fac si eu cont Adsense; toate frumoase pana am inceput efectiv... a durat cam o luna pana am primit e-mailul care imi confirma ca ce-i de la Google mi-au acceptat crearea contului. Intre timp au inceput sa apara si banii.. deja va suna interesant, nu?

   Ei bine nu e asa usor sa faci bani din asocierea cu Adsense, dar cu putin efort si mult noroc puteti sa strangeti bani frumoi, sunt o groaza de oameni care traiesc numai din asta.
   Sa revin... dupa ce am vazut eu ca apare o suma de bani acolo am incercat sa identific o metoda prin care sa ii retrag, aici vine adevarata asteptare. Pentru a va seta o metoda prin care puteti obtine banii de la Google trebuie sa va introduceti in cont o adresa valabila, pe care primiti un plic mai patratos cu un pin format din 6 numere de aici incolo nu a mai ramane nimic de facut, doar sa asteptati postarul.

   Prima oara cand am setat adresa am asteptat 2 luni de zile si nu a venit, da ai vazut bine 2 LUNI de zile, asa ca am pus alta adresa valabila si in aproximativ 40 de zile am primit in sfarsit acel afurisit de plic. Aveti dreptul la 3 incercari de trimitere a plicului.  Dacă ați solicitat numărul maxim de 3 coduri PIN și nu ați primit niciunul în decurs de 4 săptămâni de la ultima solicitare. 
   În acest caz, conectați-vă la cont și veți vedea o notificare în Pagina principală care vă va oferi mai multe instrucțiuni despre modul în care ne puteți trimite, printr-un formular de contact, un document oficial care să facă dovada adresei dvs.

   Codurile PIN se tipăresc pe plicuri PIN, care sunt cărţi poştale albe de 11,4 x 15,2 cm. Puteţi vedea mai jos imagini faţă,verso si din interior ale cărţii poştale cu codul PIN pe care o trimite Google editorilor prin poşta obişnuită.


   Iata cum arata:

   Asa arata fata plicului. Aici vei gasi adresa pe care ai completat-o.





Pe spate gasiti logo-ul Google.



In interior dati de pin. În momentul în care primiți codul PIN, introduceți-l în cont urmând instrucțiunile de pe plicul cu codul PIN.



About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Follow by Email

Totalul afișărilor de pagină

YouTube