„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Laptopuri Dell Refurbished la super pret



By  Daniel     marți, martie 29, 2016    Etichete:,,,, 
Am dat de o mare problema, recent mi s-a stricat laptopul Dell pe care il aveam de vreo 5 ani si  care trebuie sa recunosc nu m-a dezamagit . M-am uitat pe net sa vad ce preturi mai sunt la laptopurile celor de la Dell si  nu prea mi-au placut avand in vedere ca nu sunt dispus sa investesc mult intr-un laptop, asa ca am apelat la planul de urgenta: am cautat un model refurbished.

Nu prea eram obisnuit cu termenul asta "refurbished", asa ca m-am informat putin si am citit pe net ca aceste produse sunt cele care au fost inapoiate producatorului din diverse motive. Acestea sunt retestate in fabrica sau intr-un service autorizat pentru ca producatorul sa fie sigur ca acestea functioneaza la parametrii optimi. Orice componenta defecta sau care prezinta anomalii de functionare va fi schimbata pentru ca produsul sa poata functiona la specificatiile initiale. Legile care reglementeaza comercializarea si consumul de produse electronice interzic producatorilor sa vanda aceste obiecte ca echipamente electronice noi din momentul in care sigiliul initial de fabricatie a fost rupt. Astfel, aceste echipamente sunt comercializate ca Refurbished, adesea beneficiind si de reduceri consistente. Asta m-a incurajat sa fac aceasta alegere.

Asadar am decis sa imi cumpar un Dell refurbished. Am gasit un LATITUDE E6430 cu procesor Intel Core i5-3340M tactat la 2.70 GHz cu un HDD: 320 GB si  RAM de 4 GB la vreo 1500 de lei care a venit a doua zi dupa ce l-am comandat.

Spre surprinderea mea, laptopul arata ca nou si functioneaza ireprosabil si sa va spun sincer nu il menajez deloc: fac pe el editare video si foto zilnic. Laptopul vine si cu o garantie de 12 luni si cel mai tare este ca pot sa il trimit in garantie fara sa platesc transportul dar sper sa nu fie nevoie.

Va recomand si voua sa va cumparati un astfel de laptop avand in vedere ca pentru un produs aproape nou platiti chiar si jumatate din pretul unuia proaspat iesit din fabrica.




About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube