„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

De ce recomand costumele barbatesti create de Ricardo Montesi?



By  Daniel     marți, aprilie 11, 2017    Etichete:, 
Nu mai este mult si sfarsitul facultatii se aproprie. bineinteles ca nu se putea marca acest eveniment important din viata oricarui student fara un eveniment fastuos la care o sa vina domniii profesori si toti colegii mei. Evenimentul va avea loc intr-un celebru restaurant din oras, deci o tinuta de gala este impetuos necesara. 

Tinuta pe care o porti la un astfel de eveniment are un rol important in evidentierea stilului tau personal, si implicit te ajuta sa fii mai increzator in propria persoana.

Nu sunt adeptul tinutelor elegante, dar cand este nevoie sa port una nu ezit si o fac cu placere. Am inceput prin a citi cate ceva despre trendurile anului acesta in materie de costume barbatesti si am aflat ca in acest sezon se remarca costumul smoking slim fit care poate avea sau nu vesta si este astfel croit incat vine ca "turnat" pe corp.

Iata, in general, ce caracteristici caut atunci cand imi doresc achizitionarea unui costum: 
  • sa fie un produs de buna calitate; 
  • sa fie adecvat conformatiei corpului meu;
  • sa ofere o stare de bine, pana la urma este esential sa ma simt bine si in largul meu;
  • sa fie un model care sa se potriveasca tendintelor actuale ;
  • sa fie intr-o nuanta deschisa, cum ar fi acest costum slim-fit Ricardo Montesi albastru light, pe care l-am si comandat recent. Brandul Ricardo Montesi are o bogata gama de costume barbatesti realizate din materiale de inalta calitate, ce rezista in timp la uzura si nu se sifoneaza.

Costum Slim-Fit Christian, Albastru Light
Producator:

Marimi disponibile:
48
46
56
54
52
60
Pret:
650 Ron

Acest costum are sacoul cambrat intr-un nasture, rever tip V, trei buzunare exterioare, patru buzunare interior, doua slituri laterale spate, de culoare albastru. Trebuie sa fiu sincer ca unul din cele mai importante criterii a fost culoarea, albastru fiind, pe departe, favorita mea. 
Pantalonii sunt slim-fit cu talia joasa, fara pense, au aceasi culoare ca si sacoul.
Costumul este realizat din stofa din lana naturala.

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube