„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Mosul vine de la Dwyn.ro



By  Daniel     vineri, decembrie 18, 2015    Etichete: 


   Este decembrie, luna cadourilor si clipa cea mai asteptata din an de majoritatea dintre noi. Este momentul cand ne strangem cu totii: prieteni, frati, parinti sa ne povestim momentele frumoase din anul ce se va termina foarte curand.

   Anul acesta  Mosu Craciun cumpara cadourile de pe magazinul on-line Dwyn.ro si beneficiaza de transport gratuit in maxim 48 de ore, nu mai are chef sa stea la coada in marile magazine, pastrandusi timpul pretios sa stea cu babuta lui si sa supravegheze indeaproape mica lui resedinta din Laponia.

   Dar de ce mai comanda Mosul de la Dwyn.ro?

   Pai simplu: primeste puncte de fidelitate pentru fiecare comanda efectuata pe care le poate folosi sa ofere si mai multe cadouri, iar daca este in criza nici o problema pentru ca fiecare produs poate fi cumparat si in rate super avatajoase. 

   In plus portofoliul Dwyn.ro include peste 25.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium asa ca orice Mos poate sa isi intregeasca listele de cadouri pe care trebuie sa le ofere fara nici o problema, are de unde alege!

   Anul acesta scrisoarea mea catre Mosul arata asa:

  `Draga Mosule,
  A venit timpul sa iti cer si in acest an un mic cadou pe care il astept de un an. Anul trecut cand ai dat pe la mine nu ti-am cerut multe iar tu ai fost asa de dragut ca mi-ai oferit tot ce ti-am scris.
  De data aceasta imi doresc un telefon nou, Samsung S6 , pe care il gasesti la oferta aici. Vezi Mosule, ma gandesc si la finantele tale pentru ca stiu ca ai multe daruri de oferit. Tot de unde imi iei mie telefonul gasesti foarte multe promotii. 
  Multumesc Mosule pentru ca ai avut timp si pentru scrisoarea mea si sper ca sfaturile mele sa iti fie de folos. 

  Te astept si anul acesta,

  La revedere!`

  Tu ce iti doresti anul acesta de la Mos Craciun?



About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube