„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Aero Detailing – curatare premium pentru automobilul tau



By  Daniel     duminică, noiembrie 20, 2016     
Sunt barbat si imi plac masinile - masinile vechi - cele pe care multi dintre noi le vedem la centrele de reciclare si din pacate mai rar la expozitii sau showroom-uri. In urma cu 5 ani am reusit sa imi achizitionez si eu o masina, una destul de veche, fabricata in 1972, un MG, care este acelasi model ca masina lui CRUELLA din 101 Dalmatieni. Povestea acestui automobil este foarte complicata, mi-ar lua cateva zile sa va o spun.

L-am vazut in fata unui bloc din Craiova, era plin de gunoaie si aproape ca nu iti mai dadeai seama ce era: un morman de fier vechi sau un container de gunoaie. Mi-a luat foarte mult  pana am aflat cine ii este proprietarul. Problemele au inceput dupa ce am intrat in posesia lui. Am muncit mai bine de un an sa readuc MG-ul la stralucirea din acea epoca.

Toate aceste lucruri nu puteau fi facute fara ajutorul batranului meu vecin Aero, care de asemenea este un mare impatimit al masinilor de epoca, are 5 astfel de autoturisme. El este cel care mi-a insuflat aceasta pasiune, cel care m-a ajutat enorm atunci cand am inceput restaurarea MG-ului meu. 


Mos Aero, caci asa ii zic eu, este tipul de om care nu face compromisuri atunci cand vine vorba de alegerea celor mai bune solutii pentru restaurarea si intretinerea masinilor sale. Mereu cand ma duc in vizita la el observ stralucirea de pe masinile lui. Nu m-am putut abtine si i-am cerut sa imi spuna cum reuseste sa le pastreze mereu ca noi, si asa am aflat de Aero Detailing

Dupa ce am terminat de reparat partea mecanica si refacut caroseria, partea cea mai grea avand in vedere ca masina a fost tinuta afara, fara protectie si nimeni nu se mai ingrijise de ea de ani buni, am apelat la produsele premium pentru intretinerea vopselei achizitionate de la Aero Detailing

Ca orice amator de legende auto, particip la cateva intalniri ale detinatorilor de astfel de automobile si pentru aceste momente am comandat MINI 6 TRAVEL KIT ce contine 6 produse top: IMMACULATE, FINALE, SHINE, VIEW, SPOT, AWAY ( fiecare intr-un recipient de 75 ml) si o laveta din microfibra 300 g/qm. Acest chit imi garanteaza stralucirea de care are nevoie masina mea pentru a iesi in evidenta.



Aceasi grija deosebita o acord motorului si jantelor, care trebuie sa arate imaculat, de aceea mi-am comandat si o rezerva detrgent pentru curatare jantelor si motorului

Mos Aero trebuie sa iti multumesc pe aceasta cale pentru toate lucrurile pe care le-am invatat de la tine.

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube