„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Funny: Unde pleci daca nu iei bacul?



By  Daniel     sâmbătă, iulie 04, 2015    Etichete:,, 



   Cu totii am trecut am trecut prin emotiile specifice examenului de bac, poate cel mai important examen al tineretii, gandindu-ne cu teama daca il vom trece.
   Unii l-am trecut, altii mai putini norocosi nu au avut placerea sa il ia din prima iar altii de-a dreptul ghinionisti nu l-au luat niciodata. Dar fie ca l-am luat sau nu, iata un videoclip haios care ne arata care ar fi o optiune daca nu l-am luat:


Dar pana la urma cu bac sau fara, viata noastra merge inainte!

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube