„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Oameni...



By  Daniel     miercuri, februarie 17, 2016    Etichete:,,,,,, 


Am întâlnit oameni pe care i-am iubit. Aveam ochi doar pentru ei. Dar ei nu mă iubeau.
Oameni cărora nu le-am putut împărtăși sentimentele pe care le simțeau față de mine.
Oameni care au plecat din viața mea.
Oameni care nu au putut să recunoască adevarul.
Oameni care mi-au creat speranța atunci când aș fi renunțat.
Oameni de la care am avut ce învăța.
Oameni care în ciuda a ceea simțeam în unele momente nu le-a păsat.
Am fost în locuri care am cunoscut oamenii de care aveam nevoie în viața mea.
Am realizat că nimic nu e întâmplător, nici măcar acum când îți scriu.
Am învățat (cu toate că încă mai am momente în care imi este greu), să am răbdare, iar câteodată aceasta trebuie să fie de fier.
Am învățat că o dorință ți-o poți realiza chiar și în câțiva ani, iar apoi să nu mai știi cum e să te bucuri de ea.
Am întâlnit oameni care m-ar fi judecat în ciuda faptului că nu îmi știau în totalitatea viața.
Am întâlnit oameni care găseau fericirea și iubirea în orice. Oameni, care m-au făcut să îmi dau seama că încă mai există persoane cu suflet frumos.
Am observat că în spatele persoanelor puternice se ascund de fapt niște suflete vulnerabile.
Am observat oameni care sunt rezultatele persoanelor cu care și-au petrecut și stau majoritatea timpului.
Știu că nimic nu este întâmplător. Cum ar fi oamenii pe care i-am întâlnit în momentele și locurile în care nu mă așteptam. Așadar, există telepatie și poți simți intuiția care te conduce spre anumite fapte și locuri.
Am înțeles că destinul te poartă să ajungi în unele locuri pentru a învăța ceva sau a cunoaște pe cineva.
Am observat că îți ia mult timp să cunoști o persoana. De multe ori neputând să accepți adevărul, ajungi să îi acorzi mereu șanse. Doar că fiecare șansă îți dovedește aceeași față a persoanei.
Am observat că este ușor să fii consilier pentru alții, dar cel mai greu pentru tine.
Am observat că poate doar iubirea și alte sentimente puternice mai pot schimba omul în bine sau în rău.
Am văzut oameni care nu te cred până nu trăiesc pe propria lor piele.
Am simțit că oriunde vei fi, îți vei aminti de persoana dragă. Că îmbrățisarea de la persoana la care ții, îți încălzește sufletul la fel ca cel mai cald și aromat ceai băut iarna, când ești înghetaț.
Am observat că frumusețea interioară nu se compară cu niciuna.
Am observat că inima vrea, dar mintea nu, pentru că suferința sau persoana nu sunt alegerea potrivită.
Am simțit că există și persoane care nu sunt prezente în mintea ta doar atunci când dormi.
Am realizat că iubirea reprezintă dorință, atașament și câteodată acceptare.
Iubirea nu te așteaptă. Când te vei reintoarce e foarte posibil să nu o mai regăsești tot acolo.
Am realizat că degeaba ești într-un loc sau langă cineva când este prea târziu.
Am realizat că de multe ori ești fix în direcția opusă față de ceea ce cauți și unde ar trebui să fi.
Și lista poate continua. Căci, am invățat că mai am multe de învățat.
Tu ce ai trăit, simțit sau realizat din cele enumerate mai sus?

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube