„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Vara asta ne răcorim cu Ice Tea de la ArtaCeaiului.ro



By  Daniel     luni, iunie 27, 2016    Etichete:,,,,, 
Share

Vara asta căldura a venit puţin mai târziu ca de obicei, dar şi când a venit... a adus temperaturi de peste 35 de grade Celsius. Pe o vreme ca asta cu toţii simţim nevoia să ne răcorim: mai o îngheţată, mai o cola rece sau poate o bere :) .

Cele trei metode enumerate mai sus sunt cele mai folosite de noi atunci când vine vorba să ne răcorim repede chiar dacă mereu auzim că nu e bine să consumăm mult zahăr sau alcool, mai ales pe timpul verii.

De dată aceasta vă propun o metodă de răcorire sănătoasă şi în acelaşi timp foarte eficientă: colecţia Ice Tea de la ArtaCeaiului.ro, o gama de ceaiuri delicioase care se pot prepara foarte uşor în varianta rece. Trebuie să recunosc că în momentul în care un prieten mi-a sugerat această colectiea am zis: "Ceai?? Fugi de aici că tu glumeşti.". Am fost sceptic iniţial, dar când mi-a servit o ceaşcă de ceai am fost plăcut surpris şi nu am ezitat să întreb de unde îl are. Imediat mi-am comandat şi eu pachetul cu un ceainic cu ceaşcă şi 2 ceaiuri energizante 5 O'Clock Tea a câte 40 gr, care îmi oferă energie în mod sănătos!

Ceaiurile Ice Tea sunt o adevărată explozie de gust răcoritor, o alternativă ideală la băuturile carbogazoase nesănătoase. În plus, din cauza faptului că în timpul verii pierdem din cantitatea de minerale din organismul nostru prin procesul de transpiraţie, ar trebui să înlocuim cantităţile eliminate consumând ceaiuri în varianta Ice Tea. Iată 6 motive pentru care merită să încerci colecţia Ice Tea de la ArtaCeaiului.ro:

  1. Ice Tea by Arta Ceaiului e 100% natural, contine doar bucăţi de fructe si frunze de ceai
  2. Ice Tea by Arta Ceaiului îţi ajunge toata vara: comanzi sortimentele preferate din magazinul nostru online, ti le livrăm acasă in 24 – 48 de ore si le ai la dispoziţie oricand ai chef sa te răcoreşti
  3. Ice Tea by Arta Ceaiului nu ingrasa, putand fi preparat fara zahar, sau adaugand o cantitate mica de miere sau indulcitor natural
  4. Ice Tea by Arta Ceaiului vine intr-o gama larga de arome, data de varietatea ingredientelor. Ai de ales între combinatii inedite de fructe “autohtone”: capsuni, fructe de padure, mere, pere, sau fructe exotice: mango, ananas, papaya, portocale rosii, banana.
  5. Ice Tea by Arta Ceaiului se poate consuma atat in varianta fara teina de catre copii sau cei care vor sa reduca continutul de cofeina consumat, sau in varianta cu teina, pentru cei care vor sa se si energizeze in timp ce se racoresc.
  6. Ice Tea by Arta Ceaiului e foarte simplu de preparat, ai control total asupra intensităţii gustului si poti sa-l iei peste tot cu tine intr-o cană termos.

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube