„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Unde am gasit laptopul meu Dell Alienware?



By  Daniel     miercuri, martie 30, 2016    Etichete:,,,,, 
O sa incep cu o intamplare mai veche. Imi cumparasem un laptop, primul meu laptop, acum 5 ani. Eram pasionat de jocuri. petreceam uneori aproape toata ziua in fata laptopului. Am inceput cu cateva jocuri cu cerinte mici de sistem si totul a fost ok pana cand am descoperit noile aparitii in domeniu... de atunci am fost nevoit sa ma confrunt cu primele laguri serioase ale laptopului pe care il aveam.


Initial am crezut ca e de vina praful depus pe cooler. M-am inselat.
Mi-am zis: " Trebuie neaparat sa imi iau un laptop pe care pot sa ma joc mai toata ziua si sa nu intampin probleme, sa scap de laguri."
Mi-am intrebat prietenii de unde pot cumpara un astfel de laptop mai ieftin. Asa ca am apelat la planul de urgenta: am cautat un model refurbished.
Am dat putin peste 5000 de lei pe un  Alienware refurbished care pana acum nu mi-a creat probleme. A functionat fara laguri chiar daca nu prea il opresc. Va recomand si voua sa va cumparati un astfel de produs, nu aveti ce sa pierdeti.

Am descoperit de fapt adevaratul vinovat: partea hardware cu care era "dotat" laptopul.

Ca mai toti gamerii am ajuns sa dau peste un Dell Alienware, specificatii de top.. la un pret de peste 10000 de lei. Cand am vazut prima oara pretul lor m-au trecut fiorii: 10000 de lei?! De unde fac eu rost de banii astia?


Nu prea eram obisnuit cu termenul asta "refurbished", asa ca m-am informat putin si am citit pe net ca aceste produse sunt cele care au fost inapoiate producatorului din diverse motive. Acestea sunt retestate in fabrica sau intr-un service autorizat pentru ca producatorul sa fie sigur ca acestea functioneaza la parametrii optimi. Orice componenta defecta sau care prezinta anomalii de functionare va fi schimbata pentru ca produsul sa poata functiona la specificatiile initiale. Legile care reglementeaza comercializarea si consumul de produse electronice interzic producatorilor sa vanda aceste obiecte ca echipamente electronice noi din momentul in care sigiliul initial de fabricatie a fost rupt. Astfel, aceste echipamente sunt comercializate ca Refurbished, adesea beneficiind si de reduceri consistente. Asta m-a incurajat sa fac aceasta alegere.




About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube