„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Provocarea Blogatu.ro - De ce ne dorim smartphone-ul Allview P8 Energy PRO?



By  Daniel     marți, mai 31, 2016    Etichete:,,, 



              Recent am raspuns la provocarea adresata de Marius Calugaru de la Blogatu.ro, in care am raspuns la doua intrebari despre noul telefon al celor de la Allview: Allview P8 Energy PRO, un smartphone cu o baterie impresionanta de 5020 mAh.

Iata intrebarile la care am raspuns:

  • Ti-ar fi util un smartphone cu un senzor pentru amprente simplu de configurat si rapid? Este un mod util de a-ti securiza datele?          

           "Un senzor de amprenta, in opinia mea, este  cea mai sigura metoda de protectie a datelor personale in ziua de astazi. Imi place foarte mult ca P8 Energy PRO ofera o protectie sporita, datorita senzorului performant si foarte rapid. Datele si fisierele de pe smartphone sunt foarte importante pentru utilizator iar un telefon ce ofera o protectie sporita este fara indoiala, alegerea perfecta."


  • Ce jocuri te-ai juca pe un smartphone cu un procesor: Octa Core 1,3 GHz, procesor grafic: Mali T720 si 3GB de memorie RAM?            


            "Aceste caracteristici tehnice sunt cu adevarat  de top. Nu cred ca ar fi vreun joc care sa nu functioneze excelent pe acest smartphone, iar  faptul ca avem de-a face cu un display de 6 inci cu o rezolutie FullHD imi ofera garantia ca detaliile din jocuri se vor vedea foarte bine.
             Care sunt cele mai tari jocuri pe care le-as juca pe acest telefon?
             Pe primul loc este Angry Birds, urmat de Asphalt 8: Airborne si de Need for Speed No Limits. In plus, sunt sigur ca bateria cu capacitatea de 5020 de mAh imi va oferi suficiente ore de joc, fara sa fiu nevoit sa pun telefonul la incarcat."


About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube