„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Conduce in siguranta toata iarna: monteaza anvelope de iarna de calitate



By  Daniel     marți, decembrie 20, 2016    Etichete:,,, 

O sa incep prin a va povesti ce gandeam eu acum aproximativ 3-4 ani despre cauciucurile de iarna. Eram in primii mei ani de condus si auzeam multi prieteni ca ei nu prea obisnuiau sa isi puna cauciucurile de iarna tot sezonul sau “Frate eu imi cumpar cauciucuri Second, de ce sa dau o groaza de bani pe niste amarate de cauciucuri?”.

Fiind inconjurat de pareri ca acestea am ales si eu sa imi montez niste cauciucuri cumparate la mana a doua, am dat in jur de 300-400 de lei pentru toate cauciucurile - "Ce economie am facut".


Am montat acele cauciucuri si la doua zile a inceput sa ninga abundent. Incepand din acea zi am vazut calitatea acelor asa zise "cauciucuri": masina mea era aproape ca o sanie atunci cand pe drum dadeam de o portiune care mai avea pe langa zapada si gheata sau polei. Am reusit cateva zile sa conduc fara prea mari probleme. A mai trecut o saptamana… cauciucurile erau parca din ce in ce mai proaste( am avut chiar intentia sa imi cumpar altele).


Si acum sa va spun ce m-a facut sa renunt pentru todeauna sa imi cumpar cauciucuri ieftine sau SH: In urma cu 3 ani am avut parte de un accident foarte grav cu masina: in dreptul unei treceri de pietoni am incercat sa pun frana deoarece un copil mi-a aparut brusc in fata si eram foarte aproape de un dezastru, dar noroc ca am reusit sa controlez masina am ajuns intr-un sant betonat, un sant facut parca pentru un rau, in care mi-am facut praf masina, dar ii multumesc lui Dumnezeu ca s-a intamplat sa fie doar atat.




De atunci folosesc pentru masina mea numai cauciucuri de calitate, pentru ca am vazut cu ochii mei ce inseamna o asa zisa “economie” la anvelopele de iarna. Va recomand tuturor sa fugiti de tentatia de a va cumpara cauciucuri ieftine sau second hand pentru ca in joc este viata dumnevoastra si a celorlalti participanti la trafic.

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube