„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Inceputul unei mici afaceri



By  Daniel     joi, iunie 21, 2018    Etichete: 
Imi amintesc si acum de prima data cand am reusit sa strang o suma substantiala de bani si sa imi cumpar ceea ce am vrut cu banii pe care sa ii pot numi ai mei si nu ceruti de la parinti. Sentimentul acela ca reusesti sa faci ceva de unul singur si sa ii faci si pe alti mandri de tine este inegalabil. Aveam doar 15 ani si nu ma gandeam eu prea mult inca la viitor, la faptul ca o sa fiu nevoit sa am un loc de munca si sa am luna de luna cheltuieli cu care sa imi bat capul. In mare parte din timpul liber ma jucam pe calculator, fiind si ramanand si acum un impatimit al jocurilor video.



Revenind la primii bani economisiti de mine, cu acestia mi-am cumparat un telefon mobil. La vremea accea unul dintre ultimele aparute pe piata si pe care doar putini copii de la scoala il aveau. M-am bucurat cat m-am bucurat de telefon si deodata mi-a venit o idee, dupa o ora de Educatie Antreprenoriala, sa strang in continuare bani si sa aplic o strategie pe care o foloseam intr-unul din jocurile pe care le jucam, sa cumpar diverse lucruri mai ieftine si sa le vand mai scumpe. Tot ce trebuia sa fac era sa fiu atent la ofertele magazinelor online, care, desi mai putine atunci, aveau diverse oferte si reduceri limitate. Zis si facut. Desi nu era ceva care sa mearga rapid, a mers cat de cat si am reusit sa strang destui bani pentru ca dupa un an sa imi cumpar un nou calculator pentru mine.

O data cu maturizarea care trebuia sa vina pana la urma mi-am dat seama ca ceea ce am facut nu a fost deloc rau si ca din asta ar putea invata si alte persoane, chiar alti copii, adolescenti care sa fie astfel mai bine pregatiti pentru viitor, sa stie cu ce vor avea de-a face o data ce vor sa ramana pe cont propriu si sa aiba un venit care sa le satisfaca toate necesitatile. Dorind sa fac mai mult, am aflat despre un proiect destul de interesant, lansat de catre cei de la BCR, numit Scoala de Bani pe Roti, un proiect de educatie financiara pentru copiii cu varste intre 7 si 14 ani. Totul este realizat asemeni unui joc-curs prin care cei mici sa invete cum sa economiseasca bani, cum sa gestioneze un buget si cum pot face bani mai usor. Aceste cursuri au loc in camionul FliP, care circula in marile orase, o caravana mai exact acompaniat de imnul FliP care sa ii motiveze si mai mult pe cei mici. Il puteti asculta si voi aici: https://www.youtube.com/watch?v=BqHXIRI6elk

Mai mult, cei de la BCR au lansat cu acesta ocazie si un concurs adresat tuturor persoanelor in urma caruia castigatorul va primi o bicicleta Pegas. Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul concursului FLiP your story si sa le spuneti celor de aici ce ati facut cu primii bani economisiti. 

Concursul de va incheia pe date de 29 Iunie iar castigatorul va fi staibilit prin tragere la sorti. Este ocazia perfecta prin care va puteti schimba vechea bicicleta de oras sau prin care puteti obtine un cadou perfect pentru cineva drag, asa ca va recomand cu incredere sa participati si voi la acest concurs si sa ii lasati pe ceilalti sa afle cat de bine va gestionati voi banii.

About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube